divendres, 1 de juny del 2012

Nova Zelanda

Per aquells que encara no ho sàpiguen, ens n'anem a Nova Zelanda! Un mes! Amb autocaravana! De vacances! Amb les despeses pagades! No, això últim és conya! Però ja tenim el vol pagat i l'autocaravana llogada. Quines ganes de marxar ja i encara queda un mes i mig...

Tot va començar per Nadal, jo tenia ganes de marxar lluny, li vaig proposar a la Marta, i va dir que vale. Collons, no m'ho esperava pas, que digués que sí, però de seguida ens vam posar d'acord amb el destí.

A veure si aquest blog que vaig començar fa tant de temps (i tant de temps en desús!) pot servir com a revista del que anem fent per allà. Tot dependrà de si tenim internet o no per publicar coses...

4 comentaris:

  1. Ei, Moi!!!
    Quina sorpresa! Aquest viatge que esteu fent és un dels meus somnis, quina passada! :D Seré la seguidora número 1 d'aquest bloc! jeje!
    Gaudiu moltíssim del paisatge i de la natura, feu moltes fotos, apunteu els raconets més bonics i no tan bonics però que també s'han de veure... exprimiu-ho tot al màxim que, quan torneu, us faré moltes preguntes! :D

    És broma! Molt bon viatge!!! Una forta abraçada des de terres catalanes!

    ResponElimina
  2. Ei Ari!

    Aquesta és la intenció: fer un recull dels llocs que més ens han agradat i que no surtin a les guies. Ja t'explicarem tots els secrets que descobrim!

    Et torno l'abraçada, també des de terres catalanes, que encara no hem marxat. Quines ganes!

    Moi

    ResponElimina
  3. Això, això, voldrem cròniques!
    Va, jo seré la seguidora número 2! (Et sembla bé, Ari?) ;)
    Ja us queda menys per marxar...

    ResponElimina
  4. Crec que ja teniu una altra crònica...

    ResponElimina